Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2008

Διευκρίνηση, για την πρόταση για πάγωμα των δανείων.

Το σχέδιο Θαπατέρο για το πάγωμα των στεγαστικών δανείων, ανακοινώθηκε στις 4/11.
Εγώ το έχω προτείνει από τις 11/10.

Το έψαξα, επειδή προς στιγμήν, άρχισα να νοιώθω σαν κλέφτης ιδεών.

Εντάξει μπορεί το ΠΑΣΟΚ να πήρε την ιδέα από τον Θαπατέρο -ποιός είμαι εγώ άλλωστε για να έχει πάρει την πρόταση από μένα- αλλά εγώ την πρόταση δεν την χρωστάω σε κανέναν.

ΑΝΑΚΑΤΑ: Κάποιες πρώτες σκέψεις για ένα New Deal.
πιό συγκεκριμένα έγραφα τότε

"...Να θεσμοθετηθεί, άμεσα, η δυνατότητα όσων επλήγησαν από την κρίση, με το χάσιμο της δουλειάς τους ή την μείωση της δουλειάς τους-για τους έμπορους και τους ελεύθερους επιχειρηματίες-, με την χρήση δικαιώματος παγώματος των δανειακών υποχρεώσεών τους για όσο χρόνο είναι άνεργοι ή για έναν χρόνο ας πούμε μέχρι να ξαναρολάρει η δουλειά τους.
Αυτό μπορεί να γίνει άμεσα, χωρίς κόστος.
Είναι ο μόνος τρόπος να τονωθεί η κατανάλωση και να ξανακινηθεί η αγορά, που όλο και περισσότερο στερείται την αγοραστική δύναμη τους...."

Δεν υπάρχουν σχόλια: