Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2008

«Εχω κάνει λάθη στο... μέλλον» , "Το επάγγελμα του εκπαιδευτικού είναι ίσως το μοναδικό το οποίο έχει ως στόχο να διδάξει τα παιδιά μας"

«Εχω κάνει λάθη στο... μέλλον»

του ΑΝΔΡΕΑ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗ

ΤΩΡΑ που φεύγει απ' τον Λευκό Οίκο, αξίζει να θυμηθούμε τις απίστευτες ατάκες που ξεστόμισε. Η βλακεία είναι αήττητη! Τζορτζ Μπους Τζούνιορ, τα... καλύτερα!

«ΑΝ δεν επιτύχουμε τον στόχο μας, τότε κινδυνεύουμε να αποτύχουμε (...) Οι Ρεπουμπλικάνοι καταλαβαίνουν πλήρως τον ισχυρό δεσμό που δένει μια μάνα με το παιδί της (...) Με τιμή σάς παρουσιάζω τη γυναίκα μου, την κυρία Μπους και τα φιλαράκια μου, τους αστροναύτες (...) Θα ήθελα να σας μιλήσω για τον Αρη. Αυτός ο πλανήτης έχει όση απόσταση έχουμε κι εμείς απ' τον Ηλιο. Κάτι που είναι πολύ σημαντικό. Εχουμε δει φωτογραφίες απ' τον Αρη και φαίνονται ευκρινώς ρυάκια και κανάλια. Εκεί μπορεί να υπάρχει ακόμη και νερό. Κι αν υπάρχει νερό, υπάρχει και οξυγόνο. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να αναπνεύσουμε στον Αρη». (Σε ομιλία του στις 11/8/1994) «(...) Η NASA έχει ακόμη το Διάστημα στις πρώτες προτεραιότητές της».

ΑΠΟ παραλήρημα του πρώην πλανητάρχη σχετικά με το Ολοκαύτωμα: «Το Ολοκαύτωμα ήταν μια απαίσια περίοδος της ιστορίας του έθνους μας. Εννοώ της ιστορίας αυτού του αιώνα. Αλλά όλοι ζήσαμε αυτό τον αιώνα. Μόνο που εγώ δεν έζησα αυτό τον αιώνα (...) Πιστεύω ότι βρισκόμαστε σε μη αναστρέψιμη τροχιά προς μια περίοδο ελευθερίας και δημοκρατίας. Ομως αυτό μπορεί πολύ εύκολα ν' αλλάξει (...) Θεωρώ ότι μόνο μία λέξη περιγράφει τον ρόλο ενός καλού ηγέτη. Κι αυτή η μία λέξη είναι: να βρίσκεται πάντοτε σε ετοιμότητα».

«ΕΧΩ πάρει σωστές αποφάσεις στο παρελθόν. Εχω πάρει σωστές αποφάσεις και στο μέλλον (...) Το αύριο θα είναι καλύτερο στο μέλλον (...) Στόχος των Ρεπουμπλικάνων είναι να δημιουργήσουν τους καλύτερα εκπαιδευμένους Αμερικανούς σ' ολόκληρο τον κόσμο (...) Θέλω να σας μιλήσω ειλικρινά. Το επάγγελμα του εκπαιδευτικού είναι ίσως το μοναδικό το οποίο έχει ως στόχο να διδάξει τα παιδιά μας».

«ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ όλα τα λάθη που έχω κάνει στις ομιλίες μου. Είμαι περήφανος γι' αυτά (...) Το να μιλάς μπροστά σε κοινό είναι για μένα παιχνιδάκι (...) Δεν είμαι εγώ μέρος του προβλήματος, εγώ είμαι απλά Ρεπουμπλικάνος (...) Σαν κυβέρνηση είμαστε έτοιμοι για κάθε απρόβλεπτο γεγονός που μπορεί να συμβεί ή να μη συμβεί (...) Ολοι μπορούμε να κάνουμε λάθη, αλλά δεν με ενδιαφέρει να τονίσω τα λάθη που έχω ήδη κάνει ή αυτά που θα κάνω στο μέλλον (...) Δεν νομίζω ότι ενδιαφέρει τους ψηφοφόρους μου που κάνω λάθη. Ούτε θέλουν να τα γνωρίζουν».

«ΕΧΟΥΜΕ μια δέσμευση απέναντι στο ΝΑΤΟ. Είμαστε τμήμα του ΝΑΤΟ. Επίσης, έχουμε μια δέσμευση απέναντι στην Ευρώπη. Και σίγουρα, οι ΗΠΑ είναι τμήμα της Ευρώπης (...)»

ΜΙΛΩΝΤΑΣ για τους άλλους: Ανθρωποι που είναι στ' αλήθεια υπερβολικά χαζοί και περίεργοι, που μπορεί να κατέχουν υψίστης σημασίας πόστα και να αλλάξουν με τις παράλογες πράξεις τους τον ρου της ιστορίας. Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί μ' αυτά τα άτομα.


ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 06/11/2008

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

σκατα στη γλωσσα
σκατα στους γλωσοπλαστες
σκατα στον ρουμελιωτη ,τον σουπερμαλακα και ρατσιστη

το προβλημα δεν ειναι αμα ο Μπους εκανε και ποσα λαθη ... καθε τετοια προβολη συνιστα περιορισμο του προβληματςο στη γλωσσικη αφασια μιας εξουσιαστικης καταπιεστικης φασης

το προβλημα δεν ηταν οτι δεν ηξερε να μιλα ο μπους , αλλα οτι εκπροσωπουσε ,εξεφραζε και επραττε

καθε μαλακας χαζογελος σαν τον ρουμελιωτη το μονο που κανει ειναι να κρυβει το ουσιαστικο πισω απο την κουρτινα του κωμικου ... ποιου κωμικου δλδ ,αμα διαβασεις ρουμελιωτη τοτε και αν γελασεις

ο ανθρωπος ειναι γελοιος και επικυνδινος ,δειχνοντας μας τον χιτλερ προσπαθει να επικεντρωσει την προσοχη μας στην γελοια κινησιολογια και οχι στη θεωρια καιτη πραχτικη του

σκατα στους μπους
σκατα στους ρουμελιωτες ρουφιανους

KOSTAS είπε...

Δεν υπολόγιζα ότι θα προκαλούσα τόσο έντονα συναισθήματα, με την ανάρτηση του σημερινού άρθρου του Ρουμελιώτη.

Εγώ το βρήκα καλό.

Οσον αφορά τις άλλες πλευρές του Ρουμελιώτη, όπως ο ρατσισμός , τον οποίο έχω επικρίνει , δεν νομίζω ότι είναι σοβαρής αξίας.
Ελαφρότητα καταδείχνουν στα πλαίσια ενός ξεπερασμένου χαβαλέ.

Δεν χρειάζεται να εκνευρίζεσαι πάνκη τόσο πολύ.

Καλύτερα να εκνευρισθείς με τους αμόλυντους επαναστάτες, που δεν εκφράζουν τον ρατσισμό τους, όχι επειδή το καταλαβαίνουν, αλλά επειδή έτσι πρέπει.

Τέλος πάντων, μπορεί να έχεις και δίκιο.
Αυτή η "Ε", με τον Τριάντη, τον Στάθη, τον Τετράδη αλλά και την Αδάμ και άλλα μπουμπούκια, έχει ανδειχθεί σε άντρο ρατσισμού και εθνικισμού πιό επικίνδυνο από πολλά άλλα.