Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2008

Είχε τελικά ο Ψωμιάδης εντολή από ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ;

Μεγαλύτερο μπελά από τον βλάκα τον Ψωμιάδη δεν μπορούσε να βρεί ο Καραμανλής.

Το 2005 του έστειλε επιστολή ότι οι ανταλαγές δεν είναι σωστές.
Το 2008 λέει ότι ποτέ δεν πιέστηκε από Πάρα πολύ ψηλά.

Ομως το 2005 μετά την επιστολή υπέγραψε την παραχώρηση που κατείγγειλε στην επιστολή του.

Ερώτημα 1ο. Την υπογραφή την έβαλε μόνος του επειδή είναι βλάκας;
Ερώτημα 2ο. Την υπογραφή την έβαλε από πίεση από πιό χαμηλά;
Γίνεται αυτό;
Ενας Ψωμιάδης να υπέγραψε από πιέσεις υποδεέστερου παράγοντα από τον ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ;
Ερώτημα 3ο.Σε ερώτηση της δικηγόρου λέει ότι δεν απάντησε "ποίος είμαι εγώ που θα πώ Οχι στον Καραμανλή". Σωστά. Θα μπορούσε να πεί. "Ποιός είμαι εγώ που θα πώ ΟΧΙ στον Πελέκη, στον κλητήρα του Πελέκη, στον τελευταίο περαστικό. Τόσα νεφρά έχει έτσι κι αλλιώς.
Η δικηγόρος λέει λοιπόν ψέματα.

Λέει ψέματα και για άλλον ένα λόγο. Οπως είδαμε στο Βίντεο του ΑΝΤ1, ο σύζυγός της εκβίαζε, αλλά και ο κολητός ερφολάβος του Ψωμιάδη, "εκβιαζότανε".

Γι'αυτό λέω στον Καραμανλή, ότι βρήκε τον ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΕΛΛΑ που είναι ως γνωστόν η Βλακεία.

Ολα αυτά ρε φουκαρά ηλίθιε Ψωμιάδη, σε τι ωφελούν τον Καραμανλή;
Εντάξει ο άνδρας της Σωτηροπούλου και η Σωτηροπούλου πές ότι είναι εκβιαστές.
Τί κέρδισες, εκτός από το ότι συζητούσες και άρα ενεχόσουν, τον εκβιασμό;

Τί νομίζεις ότι κερδίζεις αν υποστηρίζεις ότι δεν είπες "ποιός είμαι εγώ που θα πώ ΟΧΙ στον Καραμανλή", αφού απ΄οτι φαίνεται δεν τόλμησες να πείς ΟΧΙ σε πολύ χαμηλώτερα ευρισκόμενο. Ισως και στον κλητήρα του Πελέκη;
Μ'αυτή την έννοια σωστά το είπες. Ακόμη και ο θυρωρός του Πελέκη είναι πολύ ψηλά για σένα.

Νούμερο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: