Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2008

Τζάμπα την πλήρωσε ο Βουλγαράκης

Η απομάκρυνσή του σε τίποτε δεν βοήθησε τους κυβερνητικούς σχεδιασμούς.
Η στροφή του ενδιαφέροντος της κοινής γνώμης από την ομιλία και την συνέντευξη του ΓΑΠ, στο "δράμα" του, δεν κατέστει δυνατή.
Ποιός χέζεται για το τί έκανε ο Βουλγαράκης, ο Εφραίμ και ο Ρουσόπουλος.

Ολοι μαζί στα σκουπίδια γρήγορα.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οι τρεις κυρίες που άναψαν φωτιά στην κυβέρνηση
14 Σεπτεμβρίου 2008, 20:19
*******************************************************

Τρεις γυναίκες, τρεις επιτυχημένες επαγγελματίες και οι τρεις σύζυγοι υπουργών έβαλαν φωτιά στην κυβέρνηση, αλλά η φλόγα δεν λέει να σβήσει, παρά τις πυροσβεστικές προσπάθειες του επικοινωνιακού επιτελείου του Μαξίμου.

Οι Γάλλοι όταν επιχειρούν να εξιχνιάσουν μια υπόθεση και μάλιστα σοβαρή λένε «cherchez la femme». Οι έμπειροι Ρωμαίοι και στη συνέχεια οι εμπειρότεροι Μέδικοι ασχολήθηκαν επισταμένως με τις σκευωρίες των ισχυρών γυναικών, ενώ έμεινε στην ιστορία ως ένδειξη της γυναικείας καπατσοσύνης στο στήσιμο μιας ίντριγκας η φράση: «Το μπουντουάρ της Μαντάμ Ντε Πομπαντούρ».

Στη βαλκανική Ελλάδα που ούτε μπουντουάρ υπάρχουν ούτε ισχυρές γυναίκες όπως στην Αναγεννησιακή Φλωρεντία, η παράδοση που άφησε πίσω της η Ασπασία, σύντροφος του μεγίστου των Αλκμαιωνιδών Περικλή, συνεχίζεται και στις μέρες μας άλλοτε ως φάρσα όπως με την υπόθεση της «Μιμής» και άλλοτε ως ζηλόφθονη προσέγγιση του νεοπλουτισμού, αφού και οι κρίνοντες, κατά κανόνα, θα’ ήθελαν να βρίσκονται στη θέση των θυμάτων τους.

Στη σύγχρονη λοιπόν εκδοχή της γυναίκας - καταφερτζούς ή για άλλους της «Σιδηράς Κυρίας» και για τους υπόλοιπους της «Αυλής των Κυριών», τρεις γυναίκες απασχόλησαν και θα ξαναπασχολήσουν την κοινή γνώμη.



Η πρώτη και ίσως η γνωστότερη είναι η κυρία Μάρα Ζαχαρέα που πέραν των στηλών του ημεδαπού Τύπου απασχόλησε και το διεθνές πρακτορείο ειδήσεων Reuters που της αφιέρωσε (και στο σύζυγό της) μία ανταπόκριση με τη βρετανικού φλέγματος φράση: «Τι πρέπει να κάνει μία γυναίκα υπουργού στην Ελλάδα», φράση που σπάει κόκαλα.

Η δεύτερη κατά σειρά σε αναγνωσιμότητα είναι η Αικατερίνη Πελέκη, σύζυγος Γιώργου Βουλγαράκη, συμβολαιογράφος, πλουσία και από γνωστή αστική οικογένεια. Η τρίτη «Κυρία της Αυλής», όχι τόσο γνωστή αλλά εξίσου πετυχημένη επαγγελματικά είναι η Δίκα Αγαπητίδου, σύζυγος του Γιώργου Αλογοσκούφη, μεσίτης στο επάγγελμα, που ασχολείται με τα «φιλέτα» του real estate.

Το πρώτο κοινό χαρακτηριστικό είναι πως είναι σύζυγοι υπουργών του κ. Κώστα Καραμανλή. Το δεύτερο κοινό χαρακτηριστικό είναι ότι υποβάλλουν δηλώσεις εισοδήματος κατά πολύ υψηλότερες από τους συζύγους τους. Το τρίτο είναι πως και οι τρεις φαίνονται να διασφαλίζουν το «γαλατάκι των παιδιών τους» στην οικογένεια.



Και οι τρεις απασχόλησαν την κοινή γνώμη με τις επαγγελματικές δραστηριότητές τους κατά τη διάρκεια που οι σύζυγοί τους ήταν ή είναι υπηρέτες του Δημοσίου συμφέροντος, δηλαδή υπουργοί. Η Μάρα Ζαχαρέα ως σχολιαστής, εκδότης και ραδιοφωνικός παραγωγός και ανεπισήμως εκπρόσωπος στα ερτζιανά του υπουργού Επικρατείας. Η Αικατερίνη Πελέκη ως συμβολαιογράφος, κόρη νομικού και αδελφή δικηγόρου που ασχολούνται συστηματικά με τις μεγάλες περιουσίες και τα συμφέροντα της Εκκλησίας, των Μονών και του Αγίου Όρους ειδικότερα. Η κυρία Δίκα Αγαπητίδου, διότι ως μεσίτης και εκπρόσωπος μεγάλου μεσιτικού οίκου του εξωτερικού κατηγορήθηκε στη Βουλή ότι ενεπλάκη σε υπόθεση αγοραπωλησίας περιουσίας του Δημοσίου. Εξ όσων έχουν δημοσιευθεί αναμένεται και δικαστική εξέλιξη στην υπόθεση αυτή μετά από αγωγή που κατέθεσε ο κ. Αλογοσκούφης κατά του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, κ. Καρχιμάκη. Οψόμεθα.

Ο κ. Βουλγαράκης πέραν μιας τυπικής για βαλκάνιο πολιτικό αμετροεπούς συμπεριφοράς με τη σύσταση των ΕΠΕ και την αυταρέσκεια του νεόπλουτου, πλήρωσε και την εμπλοκή του πεθερού του, της συζύγου και του κουνιάδου του στην υπόθεση Βατοπεδίου. Ο κ. Θόδωρος Ρουσόπουλος αν και δεν έχει προς το παρόν καταβάλλει το τίμημα της αλαζονείας, θα κληθεί όπως λέγεται στη Ρηγίλλης να πληρώσει τα σπασμένα για την επαγγελματική και άκρως «ηθικά ασυμβίβαστη» δραστηριότητα της συζύγου του σύμφωνα με γραπτή δήλωση του βουλευτού Αρκαδίας και παρεμπιπτόντως της Νέας Δημοκρατίας, Πέτρου Τατούλη. Ο κ. Αλογοσκούφης δεν φαίνεται να ανησυχεί ιδιαίτερα.



Οι τρεις «κυρίες της Αυλής της Ρηγίλλης» εκφράζουν συμβολικά αυτό που θα ονειρευόταν κάθε γυναίκα της αθηναϊκής ελίτ, που ως γνωστόν κατοικοεδρεύει στο Κολωνάκι για καφέ, στο Ψυχικό για ελαφρό γεύμα και στην Εκάλη και στα Β.Π για το δείπνο. Πλούτο, σκάφη, αναγνωρισιμότητα, απυρόβλητο, γκλάμουρ. Λέγεται ότι απολαμβάνουν επίσης το να επιδεικνύουν την επιρροή που ασκούν στους συζύγους τους, αν και το τελευταίο πρέπει να θεωρηθεί ως αποκύημα απόλυτης κακίας των κατηγόρων τους. Μόνον που στο Μπουρνάζι και στο Χαϊδάρι οι ψηφοφόροι δεν χαμπαριάζουν από lifestyle in politics, οπότε το πράγμα περιπλέκεται. Μάλιστα, ορισμένοι αρχίζουν να εκτιμούν πως μπροστά στις κυρίες της Αυλής της Ρηγίλλης η υπόθεση της «Ροζ Βίλας» είναι μία απλή ιστοριούλα για παιδιά. Οι περισσότεροι πάντως αν και κάτοικοι των λαϊκών προαστίων αρχίζουν να αντιλαμβάνονται πως τα «Πόθεν Έσχες» των πολιτικών δεν δικαιολογούνται χωρίς τα «Έσχες» των συζύγων τους, ιδιαίτερα όταν πρέπει να δικαιολογηθούν, οικία στο Ψυχικό, εξοχικό στο Καπανδρίτι, μεζονέτα στην Πάρο, σκάφη αναψυχής και όλα τα συναφή. Άρα και οι Γάλλοι έχουν δίκιο αλλά και οι Ρωμαίοι που κάτι ψέλλιζαν για τη γυναίκα του Καίσαρα.

Ανώνυμος είπε...

Ο ΜΑΡΤΙΝΟΣ ΛΟΥΘΗΡΟΣ
έγινε καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Βιτεμβέργης, από όπου το 1512 πήρε και το διδακτορικό του δίπλωμα στη Θεολογία. Μια επίσκεψή του στη Ρώμη τον ανάγκασε να αναθεωρήσει τις απόψεις του σχετικά με την Παπική εκκλησία βλέποντας τη διαφθορά που επικρατούσε εκεί σχετικά με τα συγχωροχάρτια και την "ειδική" για ιερωμένους πορνεία.

Ύστερα από μελέτη της Προς Ρωμαίους Επιστολής πείστηκε πως η σωτηρία της ψυχής του ανθρώπου ήταν αποτέλεσμα μόνο της Θείας Χάρης και της πίστης κι όχι των αγαθών ή μη έργων. Για το λόγο αυτό ήρθε σε σύγκρουση με το θεσμό του συγχωροχαρτιού, που έδινε τότε η Καθολική Εκκλησία και με τον τρόπο αυτό δινόταν άφεση των αμαρτιών.

Στις 31 Οκτωβρίου 1517, και ενώ είχε ήδη εκφράσει τις αντιθέσεις του σε σχέση με τις πρακτικές της Καθολικής Εκκλησίας στους φοιτητές του, θυροκόλλησε στην εξώπορτα του μητροπολιτικού ναού της Βιτεμβέργης τις 95 θέσεις του, που αποτελούσαν μια ανοιχτή επίθεση εναντίον του παπισμού.
(Αντιγραφή από wikipedia)

ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΕΝΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΙΕΡΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΟΡΝΕΙΑ ;
ΠΟΤΕ ;

Karl Marx Jr

Ανώνυμος είπε...

λιγο αργοτερα και ενω το αντιπαπικο και αντικληρικο κινημα φουντωνε στη γερμανια και αφου ειχαν εξυπηρετηθει τα συμφεροντα των φεουδαρχων προστατων του που αυτονομηθηκαν απο τον παπα , ο μεγας αυτος καριολης ξανα απο την προς την προς "ρωμαιους επιστολη" ανεσυρε το αποσπασμα "τα του καισαρος τω καισαρι τα του θεου τω θεω " και ζητησε απο το κινημα των χωρικων μεταρυθμιστων να ... συμμορφωθει
Αυτοι δεν συμμορφωθηκαν και το κινημα πνιγηκε στο αιμα

σκατα στον λουθηρο

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΝΑΜΕ ΡΕΖΙΛΙ ΔΙΕΘΝΩΣ
************************

Απανωτά πλήγματα δέχεται το προφίλ της κυβέρνησης Καραμανλή απο έγκυρα διεθνή ΜΜΕ. Μετα το Reuters που αναφέρθηκε στις δραστηριότητες της συζύγου του υπουργού Επικρατείας, τη σκυτάλη παίρνει τώρα ο βρετανικός Economist.

Η υπόθεση Ζαχόπουλου, τα δομημένα ομόλογα με φόντο την απομάκρυνση του Γ. Ζορμπά και η υπόθεση Siemens αναφέρονται στο σχετικό δημοσίευμα, συνοδεία χαρακτηριστικών τίτλων και πλαγιότιτλων: «Ελληνική κυβέρνηση / Σχολή σκανδάλων - Η κεντροδεξιά κυβέρνηση μαστίζεται από κατηγορίες για διαφθορά».

Το δημοσίευμα περιέχει αιχμές για χειραγώγηση της Δικαιοσύνης («κανείς από τους δεκάδες υπόπτους που ανακρίνονται για διαφθορά δεν έχει εμφανιστεί ακόμη στο δικαστήριο»), ενώ ειδική μνεία γίνεται στην «απόλυση» του επικεφαλής της Αρχής για το ξέπλυμα βρώμικου χρήματος, Γ. Ζορμπά, ο οποίος ερευνούσε το σκάνδαλο των δομημένων ομολόγων και τα πορίσματά του «πήγαν στο ράφι».

«Η θυσία μερικών υπουργών πρώτης γραμμής στο όνομα της διαφάνειας μοιάζει πιο λογική από μια προσφυγή σε πρόωρες εκλογές», επισημαίνει το περιοδικό.

Ο Economist εκτιμά πως τελικά ο Κ. Καραμανλής ίσως να μην αποφύγει τις αποκαλύψεις για τις μίζες της Siemens, δεδομένου ότι το πρώην στέλεχος της εταιρείας, Ράινχαρντ Σίκατσεκ, μίλησε ήδη για «προμήθειες 8%» σε Ελληνες πολιτικούς και ο ανακριτής Ν. Ζαγοριανός μεταβαίνει σύντομα στη Γερμανία.

Το ρεπορτάζ κάνει λόγο για τους «αντάρτες» της ΝΔ, για την πτώση της δημοτικότητας του πρωθυπουργού (ο οποίος «δεν έχει άλλα περιθώρια λαθών με την ισχνή πλειοψηφία 2 εδρών που διαθέτει») και για την έξαρση της λαϊκής δυσφορίας λόγω της επιδείνωσης των οικονομικών μεγεθών.

''PASOK poisonous''

Ανώνυμος είπε...

4:18
Τον Ιούνιο του 1524, εμφανίζεται νέος, μεγαλύτερος, και ο πλέον καταστροφικός κίνδυνος για τη Μεταρρύθμιση: Ο "Πόλεμος των Χωρικών". Στην πόλη Stuehlingen της νοτιοδυτικής Γερμανίας ξεσπά εξέγερση των χωρικών με κύρια αιτήματα την κατάργηση της δουλοπαροικίας, την ελάφρυνση των φορολογικά εξοντωτικών μέτρων που ίσχυαν, και γενικά την αποτίναξη του αφόρητου καταδυναστευτικού ζυγού της άρχουσας τάξης των ευγενών αλλά και της Παπικής Εκκλησίας. Το κίνημα των χωρικών εξαπλώνεται ταχύτατα στη νότιο Γερμανία και στη συνέχεια και σε άλλες περιοχές, φθάνοντας μέχρι τη Θουριγγία [7]. Οι ηγέτες του κινήματος, με γνωστότερο τον Thomas Muentzer, εκδίδουν στις αρχές Μαρτίου του 1525 το μανιφέστο "Δώδεκα Αρθρα", στο οποίο αναφέρουν τα κύρια αιτήματά τους. Το μανιφέστο κάνει 25 εκδόσεις σε διάστημα δύο μηνών και κυκλοφορεί σε ολόκληρη τη Γερμανία σε 25000 αντίτυπα. Η επίδραση της Μεταρρύθμισης σε αυτό είναι καταφανής. Στο μεγαλύτερο μέρος του συνδέει, μέσω αποσπασμάτων από την Αγ. Γραφή, τα αιτήματα των χωρικών με το Ευαγγέλιο και τη Θεοδικία. Ο Λούθηρος απαντά στις 6 Μαΐου του 1525 με την "Προτροπή προς Ειρήνευση", στην οποία καλεί τις δύο αντιμαχόμενες παρατάξεις να διευθετήσουν τις διαφορές τους ειρηνικά, προχωρώντας σε αμοιβαίες υποχωρήσεις. και διαπραγματεύσεις. Επίσης, στο ίδιο κείμενο κατηγορεί την άρχουσα τάξη ως υπεύθυνη για την καταπίεση που ασκούσε στους χωρικούς γράφοντας ότι αυτό είναι το αποτέλεσμα της οργής του Θεού, και συμβουλεύει τους τελευταίους να αποφύγουν τις εκδικητικές πράξεις ([2], τόμ.46). Ωστόσο, η κατάσταση τείνει πλέον στο όριο της απόλυτης αναρχίας. Οι βιαιοπραγίες εκ μέρους των στασιαστών κλιμακώνονται λαμβάνοντας ολοένα και περισσότερο απεχθείς μορφές, καθώς καταστρέφουν και ερημώνουν πύργους, μονές, εκκλησίες, ενώ σφάζουν ανελέητα οποιονδήποτε θεωρούν αντίπαλό τους. Ετσι ο Λούθηρος αναγκάζεται να γράψει ένα τετρασέλιδο φυλλάδιο με τίτλο "Κατά των ληστρικών και δολοφονικών ορδών των χωρικών" και απευθύνεται στους ευγενείς καλώντας τους να ασκήσουν τη νόμιμη εξουσία τους και να καταστείλουν πάση θυσία το κίνημα των χωρικών. Μετά από εκτεταμένες σφαγές και από τις δύο πλευρές, οι χωρικοί ηττώνται, ενώ οι ηγέτες τους συλλαμβάνονται και αποκεφαλίζονται στα τέλη Μαΐου του 1525.

--------------
δια την σωστή ιστορική αναφορά
--------------

Ένας Ευαγγελιστής

Ανώνυμος είπε...

EINAI ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΒΛΑΚΕΣ

2.995.494

ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ;;;;;;;;;;;;;


''PASOK poisonous''

Alexantro Trollientes είπε...

Τον Ιούνιο του 1524, εμφανίζεται οταν η μεταρυθμιση ψυχοραγουσε , η εξεγερση των χωρικων ηρθε να την στηριξει ...οπως παντα που οι κατω στηριζουν και ουδεποτε τιποτα δεν εγινε απο ντιρεκτιβες και αποφασεις μεταρυθμιστων

Ετσι στην πόλη Stuehlingen της νοτιοδυτικής Γερμανίας παραλληλα με την θεολογικη μεταρυθμιση ετεθηκαν και κοινωνικα αιτηματα απο τους καταπιεσμενους χωρικους οπως κατάργηση της δουλοπαροικίας, ελάφρυνση στα φορολογικά , αναστολη των εξοντωτικών μέτρων που ίσχυαν, και γενικά την αποτίναξη του αφόρητου καταδυναστευτικού ζυγού της άρχουσας τάξης των ευγενών αλλά και της Παπικής Εκκλησίας.

Το κίνημα των χωρικών εξαπλώνεται ταχύτατα στη νότιο Γερμανία και στη συνέχεια και σε άλλες περιοχές, φθάνοντας μέχρι τη Θουριγγία [7]. Οι ηγέτες του κινήματος, με γνωστότερο τον Thomas Muentzer, εκδίδουν στις αρχές Μαρτίου του 1525 το μανιφέστο "Δώδεκα Αρθρα", στο οποίο αναφέρουν τα κύρια αιτήματά τους. Το μανιφέστο κάνει 25 εκδόσεις σε διάστημα δύο μηνών και κυκλοφορεί σε ολόκληρη τη Γερμανία σε 25000 αντίτυπα. Η επίδραση της Μεταρρύθμισης σε αυτό είναι καταφανής, αλλα η διαφορα ειναι οτι ο Μυνστερ παει πολυ πιο μακρια απ οσο φανταζοταν ο Λουθηρος και οι αντιπαπιστες φεουδαρχες που τον στηριζαν για ιδια οφελη .

Στο μεγαλύτερο μέρος του συνδέει, μέσω αποσπασμάτων από την Αγ. Γραφή, τα αιτήματα των χωρικών με το Ευαγγέλιο και τη Θεοδικία.

Ο Λούθηρος απαντά στις 6 Μαΐου του 1525 με την "Προτροπή προς Ειρήνευση", στην οποία καλεί τις δύο αντιμαχόμενες παρατάξεις να διευθετήσουν τις διαφορές τους ειρηνικά, οχι με το προχωρώντας σε αμοιβαίες υποχωρήσεις , αλλα με πληρη παραδοση των χωρικων στα θεσφατα του Παυλου και στη "ιερη ρηση" , τα του καισαρος τω καισαρι και τα του θεου τω θεω ... με αλλα λογια ,στα αυγα σας μαλακες χωρικοι ,συνεχιστε να υπηρετειτε ως δουλοι τα αφεντικα και να προσευχεστε για μια καλυτερη τυχη στη Β Παρουσια.

Επίσης, στο ίδιο κείμενο δεν γινεται καμμια ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ αναφορα για ευθυνες της αρχουσας ταξης , απλως καποια ψελισματα για "οργη θεου"

Ωστόσο, η κατάσταση τείνει πλέον στο όριο του κενου εξουσιας , αυτο που καποιοι ιστορικοι της πλακας αποκαλουν αταξια και αναρχια.

Οι εξεγερση κλιμακωνοταν, καθώς οι εξεγερμενοι απο την αμυνα , περναγαν και στην επιθεση , χτυπωντας το καταπιεστικο φεουδαλικο συστημα στην καρδια του, στους πυργους των αφεντικων στα μοναστηρια και στις εκκλησιες που ηταν τα αντρα της θεολογικης/φεουδαλικης εξουσιας

Ετσι ο Λούθηρος ΞΕΠΟΥΛΗΣΕ , αυτο που απο την αρχη ηταν πουλημενο , περασε απροκαλυπτα με την ,μερια των αφεντικων και με το τετρασέλιδο φυλλάδιο με τίτλο "Κατά των ληστρικών και δολοφονικών ορδών των χωρικών" και απευθύνθηκε στους ευγενείς καλώντας τους να ασκήσουν τη παρανομη εξουσία τους και να καταστείλουν πάση θυσία και με καθε κοστος το κίνημα των χωρικών , που δυναμιτιζε τα θεμελια της εξουσιας.

Μετά από εκτεταμένες σφαγές , οι χωρικοί ηττώνται, ενώ οι ηγέτες τους συλλαμβάνονται και αποκεφαλίζονται στα τέλη Μαΐου του 1525.

--------------
δια την επανεγραφη της ιστοριας
--------------

Ένας Χωρικος του 16ου

Ανώνυμος είπε...

9:05

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ :
Η θρησκεία από τα βάθη των αιώνων υπηρετεί τους άρχοντες , τα οπιαδήποτε αφεντικά .
Όλες οι θρησκείες κινούνται σε μια βασική ιδεολογία .Λαοί δουλεύετε αδιαμαρτύρητα,υπάκουα σαν σκλάβοι γιατί εσείς θα ανταμειφθείτε στην ...άλλη ζωή !!
Στους Ισλαμιστές μάλιστα τάζουν και μετά θάνατον γαμήσια με τα ουρί του Παραδείσου.

Karl Marx Jr