Τετάρτη 19 Μαρτίου 2008

ανταποκριση απο την πορεια

(από την Κοντούλα Λεμονιά)

Η πορεια ηταν μεγαλη , πολυ μεγαλη, παρα πολυ μεγαλη , ασφαλως και γινοταν και μεγαλυτερη και καλυτερα θα ηταν αλλα και τοσο που ηταν ειναι αρκετη να θορυβησει την κυβερνηση της μειοψηφιας .

Χιλιαδες κοσμος πλακατ συνθηματα, φωνες παλμο κλπ κααι ως συνηθως μικρομπαχαλα και ψεκασμοι .

Πανω στο τελευταιο θελω να ρωτησω κατι .

Εγω ειμαι κοντη 1,60 με τακουνια τα οποια ομως δεν φοραγα λογω πορειας , αρα 1,56-57.
Ο καλος μου ειναι 1,95-6 .
Οταν μας ψεκασανε αυτος δεν ενοιωσε τιποτα , αλλα εγω σχεδον λιποθυμησα .

θελω να ρωτησω , αν ξαιρετε , αν παιζει ρολο το υψος , μηπως οσο πιο κοντη εισαι τοσο περισοτερο ενοχλουν τα ψεκαγονα και ειναι αυτο η οχι διακριση και τι μπορω να κανω για να ψηλωσω ;

ευχαριστω πολυ

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Παίζει ρόλο το ύψος, εφ'όσον το ειδικό βάρος των χημικών είναι μεγαλύτερο από αυτό του αέρα και μάλλον αυτό συμβαίνει.

Αν ήταν μικρότερο από το ειδικό βα΄ρος του αέρα, τότε θα έφευγε αμέσως προς τα πάνω, ενώ ξέρουμε ότι για ώρες μυρίζει η περιοχή και χρειάζεται να ανάψει κανείς φωτιές για να θερμα΄νει τον αέρα και να ανεβεί έτσι -ως ελαφρύτερος- πιό ψηλά.

Ομως μη λέμε και υπερβολές. 30 εκατοστά δεν κάνουν την διαφορά ώστε ο ένας να μην τα νοιώθει ακθόλου.
Απλώς το αγόρι σου "το έπαιξε λίγο άνδρας που δεν τον ενοχλούν αυτά".

Χωριάτης

Ανώνυμος είπε...

Ρε Χωριάτη

Διάβασε τα σχόλια στο
Αποδοκιμάστηκαν ο Γ. Παπανδρέου και...
και πες μου σε ποια είσαι εσύ

Μιλούσα με ένα που έλεγε Χωριάτης, και μετά ένας είπε πάλι προβοκάτσια τώρα μπήκα ο πραγματικός Χωριάτης, του είπα να γραψει με το λογαριασμό xoriatis του blogger και τίποτα

Εγώ υπέγραφα
Αρχιμήδης = σκόρερ = me

απάντησε με το λογαριασμό του blogger μη γαμήσω κανένα πουστράκι (τον άλλο εννοώ)


Αρχιμήδης = σκόρερ = me
Φαντάζομαι κατάλαβες ποιος είμαι

Ανώνυμος είπε...

Σωστά κατάλαβες, αλλά δεν γούσταρα να με υποχρεώσει να γράφω με την σύνδεση

Χωριάτης

Ανώνυμος είπε...

Τι σωστά κατάλαβα ρε???

Ποιος είσαι εσυ? Σε ποια σχόλια? Ποιος να σε υποχρεώσει? Εγώ σου ζήτησα να γράψεις με τη σύνδεση? Εγώ να σε υποχρεώσω?

Ποια σχόλια ειναι δικά σου???????


Αρχιμήδης = σκόρερ = me

KOSTAS είπε...

Αρχιμήδη
δεν είναι η πρώτη φορά που γράφουν μαιμουδιές υπογράφοντας ως

Χωριάτης

Δεν θα τους κάνω την χάρη να υπογράφω κάθε φορά με την σύνδεσή μου.

Το μόνο μη δικό μου σχόλιο στην συγκεκριμένη συζήτηση ήταν αυτό που επεσήμανες και είπες ότι δεν σου φαινότανε σαν δικό μου και σωστά κατάλαβες.

καλη νύχτα

Χωριάτης

Ανώνυμος είπε...

"Εκτός από το σχόλιο που επισήμανε ο Αρχιμήδης ότι είναι ψεύτικο, όλα τα άλλα με την υπογραφή μου, είναι δικά μου.

Χωριάτης"


Δηλ. ο 11:35 που είπε ότι τώρα μπήκα είναι ο ψέυτικος....

Δεν το επεσήμανα αυτό το σχόλιο σαν ψεύτικο, απλά τρελάθηκα γιατί δεν μπορούσα να καταλάβω τι γίνεται... γιατί μου φαινόσουν ο αληθινός αρχικά...

Ρε γαμώ το χριστό μου


Καληνύχτα Χωριάτη
Αρχιμήδης = σκόρερ = me

Ανώνυμος είπε...

Α κατάλαβα τι λές ότι το επισήμανα
που είπα

"11:35 μμ

Τι?????

Ρε μαλάκα Χωριάτη δεν είσαι εσύ?
Για κάνε σχόλιο με το λογαριασμό σου του blogger για να δω..."


Αυτό σήμαινε όχι ότι κατάλαβα ότι ο 11:35 ήταν ψεύτικος, αλλά ότι τρελάθηκα.... δεν μπορούσα να καταλάβω τι γίνεται:)


Αρχιμήδης = σκόρερ = me