Τετάρτη, 17 Σεπτεμβρίου 2008

Βενζίνη. Γιατί την πληρώνουμε ακριβά;;;;;;;

Επειδή οι μαλάκες οι Λάτσηδες και οι Βαεδινογιάννηδες και οι μάνατζερ των διυλιστηρίων, αγόρασαν μεγάλες ποσότητες σε τιμές 140 δολλάρια το βαρέλι, για να κερδίσουν όταν θα πήγαινε η τιμή στα 200 δολλάρια.
Και τώρα πρέπει να πληρώσουμε εμείς την χασούρα.
και ο υπουργός ο Φώλιας που πρέπει να διωχθεί αυτή την στιγμή μας λέει ο αλήτης ότι κάνει πολύ καιρό ναρθεί η βενζίνη από την πετρελαιοπηγή στο αυτοκίνητό μας.

Εντάξει είμαστε κάφροι, είμαστε ιθαγενείς, είμαστε κορόιδα, αλλά δεν ανεχόμαστε να μας το λένε κατάμουτρα οι ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ των πετρελαιάδων που μας έχουν καθήσει στο σβέρκο σαν κυβέρνηση.

Αίσχος γαιδούρια.

7 σχόλια:

Γιώργος Ασημακόπουλος είπε...

Σκέψου ακόμη ότι όσο πιο ακριβή είναι η βενζίνη τόσο μεγαλύτερο είναι το έσοδο του κράτους από τον ειδικό φόρο καυσίμων.

Οπότε όλοι είναι χαρούμενοι με τα ακριβά καύσιμα.

KOSTAS είπε...

Ποιά έσοδα του κράτους από την βενζίνη ρε Γιώργο.
Μην είσαι αφελής.
Αν μπορούσαν αυτοί να πάρουν τον φόρο καυσίμων από τα διυλιστήρια , τον Λάτση και τον Βαρδινογιάννη, δεν θα είχαν την τρύπα που έχουν στα έσοδα και δεν θα προσφεύγαν στα φορολογικά μέτρα που εξήγγειλαν.
Σιγά μην πάει ο Φώλιας και ο Αλογοσκούφης, να πάρουν από τον Βαρδινογιάννη, όσα πήρε αυτούς τους μήνες από την αύξηση των καυσίμων.
Αν σκεφτείς ότι οι φόροι είναι κάπου στα 2/3 της τιμής, μιλάμε για πάρα πολλά λεφτά.
Τους έλεγξε κανείς ποτέ , τι παίρνουν πίσω;

Η μόνη λύση είναι να κοπεί τελείως αυτός ο φόρος , να φτηνήνουν τα καύσιμα και να τους τα δίνουμε με αύξηση των τελών κυκλοφορίας. Περισσότερα θα μαζέψουν και μείς λιγώτερα θα πληρώσουμε και κυρίως δεν θα πιανόμαστε συνέχεια κορόιδα να δίνουμε τα λεφτά στον Βαρδινογιάννη για να τα δόσει υποτίθεται στο κράτος.

Γιώργος Ασημακόπουλος είπε...

ναι, αλλά τον φόρο τον γράφουν στα χαρτιά. λογιστικά φαίνεται.

KOSTAS είπε...

Δεν κατάλαβα τι εννοείς με το ότι τον φόρο τον γράφουν στα χαρτιά και φαίνεται λογιστικά;

Δεν πιστεύω να νομίζεις ότι τα λογιστικά τους είναι αληθή;

Γιώργος Ασημακόπουλος είπε...

Το είπα περιληπτικά, συγνώμη:)

Στον προϋπολογισμό τα έσοδα αυτά εγγράφονται κανονικά, ανεξάρτητα από το αν εισπράττονται.

KOSTAS είπε...

Δεν το ξέρω το θέμα.
Αν ξέρεις περισσότερα, θα ήθελα να μου πείς πως τσεκάρεται η ποσότητα που διατίθεται;
Μετράει το κράτος με κάποια υπηρεσία τις ποσότητες που πουλιούνται από τα διυλιστήρια;

Τότε γιατί θέλουν να βάλουν μετρητικές μηχανές στα βενζινάδικα, αφού τους πετράνε τις ποσότητες στην πηγή;

Γιώργος Ασημακόπουλος είπε...

Από εδώ και μετά μιλάω με επιφύλαξη.

Μετράνε τις ποσότητες κατά την εισαγωγή στη χώρα. Μετά μετράνε και εκδίδουν τιμολόγια τι πάει στα βενζινάδικα. Έτσι ξέρουμε τι μπήκε νόμια αστη χώρα και τι έφτασε νόμιμα στα βενζινάδικα.

Ωστόσο μπαίνουν λαθραία καύσιμα στη χώρα Τα λαθραία τα πουλάνε τα πρατήρια. Χωρίς ταμειακή και αποδείξεις, αυτές οι λαθραίες ποσότητες πουλιούνται χωρίς παραστατικά. Έτσι κανένας δεν ξέρει τι πολύλησε το πρατήριο. Ξέρει μόνο τι αγόρασε.

Το ίδιο ισχύει με τη νοθεία: ξέρουμε πχ ότι ένα πρατήριο αγόρασε 1000lt πετρέλαιο κίνησης και 1000lt πετρέλαιο θέρμανσης. Δεν ξέρουμε όμως αν τα ανακάτεψε και τελικά πούλησε 2000lt νοθευμένο πετρέλαιο κίνησης.

Σε κάθε περίπτωση όμως η ακριβή βενζίνη βολεύει αφάνταστα τον Αλογοσκούφη, αφού έτσι γράφει μεγαλύτερα έσοδα στον προϋπολογισμό. Αυτό το λέω χωρίς καμία επιφύλαξη:)

ΥΓ: καλό το blog:)