Κυριακή, 25 Μαΐου 2008

Ορυκτέλαια. Μήπως η χώρα καταγωγής έχει το όνομα "Ελληνες εφοπλιστές";

Μετά την επιβεβαίωση των φόβων που ανέφερα την Παρασκευή, ότι το ηλιέλαιο που βρέθηκε στην Μεσσηνία, ήταν μέρος του επιμολυσμένου ηλιελαίου, που επιχειρούσαν να "κρύψουν" αναμιγνύοντάς το με ελαιόλαδο, νομίζω, ότι θα πρέπει να ελεγχθεί, το ποιός νόθευσε το ηλιέλαιο με ορυκτέλαιο.

Επειδή δεν μπορώ να καταλάβω , τι λόγο θα είχε η Ουκρανία να το κάνει, πιστεύω ότι η επιμόλυνση έγινε στα αμπάρια των φορτηγών πλοίων με τα οποία μεταφέρθηκε, που χωρίς να καθαριστούν, φορτώθηκαν ηλιέλαιο, ενώ προηγουμένως κουβαλούσαν ορυκτέλαιο.

Το ότι δεν ανακοινώνεται τίποτε προς αυτή την κατεύθυνση, πιστεύω ότι σχετίζεται με την πανίσχυρη εφοπλιστική ομάδα των "ελλήνων εφοπλιστών", που εμπλέκεται στην μεταφορά.

Θα ήθελα να μάθω αν τα πλοία που μετέφεραν το ηλιέλαιο ήταν εφοπλιστών με ελληνική καταγωγή. Δεν θα με παρεξένευε καθόλου και θα μου εξηγούσε την περίεργη σιωπή.

2 σχόλια:

veteran seaman είπε...

Αυτοί που μας κυβερνούν νομίζουν ότι απευθύνονται σε ιθαγενείς της Αφρικανικής Ζούγκλας .
Επειδή δούλεψα χρόνια σε πλοία που μεταφέραμε βρώσιμα έλαια έχω κάποιες απλές γνώσεις γιαυτό ακούγοντας τους διάφορους ‘’τύπους ‘’ στην τηλεόραση γελάω .

Μεταφορά Soya Bean Oil από το Bangkok , Thailand στην Γένοβα .
Μόλις φθάνει το πλοίο στην Γένοβα ανεβαίνουν αρμόδιοι των υγειονομικών αρχών όταν το πλοίο είναι στο αγκυροβόλιο και παίρνουν δείγματα από κάθε δεξαμενή του πλοίου .
Γράφουν πάνω σε κάθε φυάλη δείγματος tank No1 , tank No2 , κλπ κλπ
Μόνο όταν τα δείγματα εξεταστούν , εισέρχεται το πλοίο στο λιμάνι . Πηγαίνει στην καθορισμένη προβλήτα και ξεφορτώνει το φορτίο του . Πολλές φορές μέναμε στο αγκυροβόλειο 24 η και 48 ώρες .
Ερωτώ απλά πράγματα . Αυτή η διαδικασία γίνεται στην Ελλάδα ;

Veteran Seaman

xoriatis είπε...

Εδώ σίγουρα δεν γίνεται κάτι ανάλογο.
Να θυμηθούμε ότι μετά την αβακοίνωση για τα ορυκτέλαια, ειδικά στάλθηκαν σήματα σε 4 καράβια να σταθμέσυσουν στ'ανοικτά για να ελεγχθούν.
Τώρα τι έλεγχο θα έκαναν , είναι άλλη συζήτηση.