Ο Καραμανλής , το έχει αποφασίσει πληροφορούμαστε να προχωρήσει στην ίδρυση όχι απλά μη κρατικών μη κερδοσκοπικών πανεπιστημίων, αλλά στην ίδρυση καθαρά ιδιωτικών πανεπιστημίων.
Τί κάνει ο άνθρωπος, όταν χάνει την επαφή με την πραγματικότητα.
Λεονταρίζει, τώρα που βρίσκεται στην κάτω βόλτα.
Δεν μπορεί να διαχειριστεί την δημόσια περιουσία, ΟΤΕ, ΔΕΗ, Ολυμπιακή, αποφάσισε τώρα να φτιάξει την παιδεία, με οδηγό τις δυνάμεις της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, τις οποίες εμπιστεύτηκε, στις οποίες πίστεψε και δεν βλέπει ότι του έχει ξεφύγει ο έλεγχος τελείως από τα χέρια του.
Δεν βλέπει το όργιο κερδοσκοπίας που έχουν εγκαθιδρύσει, στις τράπεζες, στα τρόφιμα, στην ενέργεια, δεν βλέπει πως εισπράτει ο κόσμος τις συνέπειες αυτής του της "πίστης" και προχωράει τα πράγματα στα άκρα.
Τώρα θα μας φτιάξει και παιδεία.
Καλά θα δεί.
Μωραίνει κύριος όν βούλεται απωλέσαι και κάνει την μια μ... μετά την άλλη.
Καλά σαράναντα Κωστάκη.
Τί κάνει ο άνθρωπος, όταν χάνει την επαφή με την πραγματικότητα.
Λεονταρίζει, τώρα που βρίσκεται στην κάτω βόλτα.
Δεν μπορεί να διαχειριστεί την δημόσια περιουσία, ΟΤΕ, ΔΕΗ, Ολυμπιακή, αποφάσισε τώρα να φτιάξει την παιδεία, με οδηγό τις δυνάμεις της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, τις οποίες εμπιστεύτηκε, στις οποίες πίστεψε και δεν βλέπει ότι του έχει ξεφύγει ο έλεγχος τελείως από τα χέρια του.
Δεν βλέπει το όργιο κερδοσκοπίας που έχουν εγκαθιδρύσει, στις τράπεζες, στα τρόφιμα, στην ενέργεια, δεν βλέπει πως εισπράτει ο κόσμος τις συνέπειες αυτής του της "πίστης" και προχωράει τα πράγματα στα άκρα.
Τώρα θα μας φτιάξει και παιδεία.
Καλά θα δεί.
Μωραίνει κύριος όν βούλεται απωλέσαι και κάνει την μια μ... μετά την άλλη.
Καλά σαράναντα Κωστάκη.
5 σχόλια:
http://greece.flash.gr//soon/2008/5/31/39257id/
ψαχνω ενατραγουδι του ...Νοτη Σφακιανακη, με ακρως φιλο"τρομοκρατικο" στιχο. Λεει μεσα "θα τα κανω ολα λιμπα" και αλλα πολλα
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ (K.K)
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, η αλήθεια είναι απλή και κανένας δεν μπορεί να την παραχαράσσει.
Ξεκινήσαμε την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, προτάσσοντας την αναβάθμιση της τριτοβάθμιας δημόσιας εκπαίδευσης. Μια σειρά νομοθετικών παρεμβάσεων, με αποκορύφωμα το νόμο-πλαίσιο, άνοιξαν καινούργιους δρόμους με ξεκάθαρους στόχους.
Εργαστήκαμε και εργαζόμαστε για να γίνει το δημόσιο πανεπιστήμιο πραγματικά αυτοδιοικούμενο, να συνδεθεί πιο αποτελεσματικά με την κοινωνική και επαγγελματική καταξίωση των αποφοίτων του, να αποκτήσει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που θα του επιτρέψουν να πρωταγωνιστήσει στον ενιαίο ευρωπαϊκό χώρο της ανώτατης εκπαίδευσης.
Και ερωτώ: Τι έκανε η Αντιπολίτευση για να συμβάλλει στην αναβάθμισή του; Ποια ρύθμιση ποιοτικής αναβάθμισης υποστήριξε; Ποια μέτρα έχει προτείνει και ποιες πρωτοβουλίες ανέπτυξε;
Είναι γεγονός -και είναι απόλυτα σαφές- ότι το Κομμουνιστικό Κόμμα βρίσκεται σε άλλη ιδεολογική και πολιτική αφετηρία. Και θέλω από την αρχή να υπογραμμίσω ότι είναι εμφανής η διαφοροποίησή του από τα ακραία μικροσύνολα που επιδιώκουν να καταλύσουν τη δημοκρατία στα πανεπιστήμια και να απαξιώσουν τα δημόσια Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Όλοι αναγνωρίζουν ότι δεν κρύβεται, δεν μεταμορφώνεται, δεν δραπετεύει, όπως κάνουν άλλοι.
απιστευτης ωριμοτητας προταση απο αντιεξουσιαστικη κινηση , για το ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ
www.resistance2003.gr/el/texts/text.php?id=189
Το διάβασα το κείμενο.
Διαφωνώ σε δύο επίπεδα.
1.Η πρόταση για ίδρυση μη κρατικών -μη κερδοσκοπικών πανεπιστημίων, σε μια στιγμή σαν κι'αυτήν όπου προωθείται η ιδέα τους και από την κυβέρνηση, όσο και να διαφοροποιείται στην σύνθεση τις δομές και τους στόχους, αδυνατίζει το μέτωπο αντίστασης που απαιτείται.
2.Οι προτάσεις για την αξιολόγηση, τον προγραμματισμό και την διοίκηση, έχουν μερικά πολύ σημαντικά στοιχεία, που έχουν γενική αξία και όχι μόνο τοπική. Είναι στην λογική των 1000, μόνο που εκεί η αξιολόγηση γίνεται μέσα από την ιστοσελίδα της σχολής, ενώ στην πρόταση μέσα από γενική συνέλευση. Δεν ξεκαθαρίζει αν αυτό θα καταλήγει σε ψηφοφορία και αν ναι, ποιοί θα ψηφίζουν και πως θα μετράνε οι ψήφοι.
Αν ζητήσεις από τους καθηγητές να διδάξουν κάτι που δεν μπορούν ή δεν ε΄΄ιναι σωστό αυτοί τι θα κάνουν;
Για παράδειγμα στο μάθημα της τοπικής ιστορίας, αν η συνέλευση ψηφίσει να διδάσκονται για τα κρυφά σχολειά της περιοχής, να μην διδάσκονται την σφαγή των Εβραίων στην αγορά του Αγρινίου, τι θα γίνει;
Δεν πρέπει η επιστήμη να έχει την αυτοτέλειά της από τον τοπικισμό, τον λαικισμό και τον ρατσισμό της περιοχής;
Κρατάω επιφυλάξεις.
Δημοσίευση σχολίου