Δευτέρα 7 Απριλίου 2008

96% ενθουσιασμένοι με το ΒΕΤΟ. Ξέρουν άραγε τι σήμαινε το ΒΕΤΟ;

Δυό μέρες πρίν την Σύνοδο του ΝΑΤΟ στο Βουκουρέστι, οι δημοσκοπήσεις μας πληροφορούσαν ότι το 80% δεν ήθελε όνομα με την συμπερίληψη του όρου Μακεδονία και των παραγώγων της.

Δυό μέρες μετά οι δημσκοπήσεις μας λένε ότι το 96% είναι ενθουσιασμένοι με το ΒΕΤΟ.

Ξέρουν άραγε τι σήμαινε το ΒΕΤΟ, ή νομίζουν ότι καθάρισαν με τον όρο Μακεδονία;

Ξέρουν ότι τώρα έχουν να διαλέξουν μεταξύ του Νέα Μακεδονία και του Ανω ή Βόρεια Μακεδονία;

Αν ΝΑΙ, γιατί χαίρεται ο κόσμος και χαμογελά πατέρα;

Πιστεύω ότι ο κόσμος δεν έχει άποψη, ούτε ενδιαφέρον για λύσεις στα προβλήματα.

Απλά εκφράζει την διαφωνία του κάθε φορά σε ότι νομίζει ότι τον απειλεί. Λέει δηλαδή ΟΧΙ σε ότι γουστάρουν οι Αμερικάνοι και τίποτε αλλο.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έχεις δίκιο χωριάτη .
Ο κάσμος όπως σου έχω ξαναπεί ζει τη Λαζοπούλeια εκδοχή της εικονικής πραγματικότητας .Άγεται και φέρεται κατά το δοκούν . Βλέπει μόνο εικόνες ,πρωτοσέλιδα και tv .Γιαυτό και εγώ προσπαθώ να φτιάξω ενα blog δικό μου για να γράφω ότι μου κατεβαίνει και να μη στα ζαλίζω να κάνεις αναρτήσεις .Είμαι καινούριος και μου φαίνεται δύσκολο αλλά πιστεύω να τα καταφέρω.
gf

KOSTAS είπε...

GF
μη λές χαζά, ότι με κουράζεις και τέτοια.

Αν επιθυμείς, να ανεβάζεις και να διαχειρίζεσαι τα κείμενά σου μόνος σου, να ανοίξεις έναν λογαριασμό και να σε καλέσω να γίνεις συνδια-χειριστής του μπλόγκ, αν το επιθυμείς βέβαια.

Οπως έχω γράψει από το πρώτο πόστ αυτού του μπλόγκ, δεν το άνοιξα για να είναι δικό μου, αλλά για να γίνει τόπος διαλόγου, όσων χρηστών ενδιαφέρονται γι'αυτόν και βέβαια αποδέχονται τα πέντε έξι ΔΕΝ που αναφέρω και στο πρώτο πόστ.

Ανώνυμος είπε...

Θα προσπαθήσω και εγώ να φτάξω ένα . Έχω μπερδευτεί αλλά έχει πλάκα . Αν δεν τα καταφέρω θα δούμε .
Σ'ευχαριστώ πάντως
gf

KOSTAS είπε...

Καλή επιτυχία.

Ανώνυμος είπε...

Kante καντε μλπογκια...γουσταρω..
βελτιώνομαι...
απο αυτα που διαβαζω βεβαιως..

Ανώνυμος είπε...

Γιατ'ι η Μακεδονία είναι ελληνική;-μπορεί κανένας από σας που το βροντοφωνάζετε να μου το πει;

Ανώνυμος είπε...

Σε ότι με αφορά δεν ξέρω, γιατί συμπαίρανες, ότι βροντωφωνάζω, ότι η Μακεδονία είναι Ελληνική.
Αντίθετα πιστεύω, ότι η Μακεδονία, είναι ένα όνομα, μιας περιοχής ,μιας εθνοτικής ομάδας και ενός έθνους-κράτους.
Σεν ότι αφορά την περιοχή, η Μακεδονία σύμφωνα με την συνθήκη του Βουκουρεστίου το 1913, αν δεν κάνω λάθος, το 51% της Μακεδονίας προσαρτήθηκε στην Ελλάδα, το 13% στην Βουλγαρία και το 36% στην Σερβία.
Σε ότι αφορά την εθνοτική ομάδα της Οθωμανικής αυτοκρατορίας που αυτονομαζόταν Μακεδόνες, ο πληθυσμός της είναι μοιρασμένος περίπου ανάλογα ας πούμε.
Σε ότι αφορά το έθνος του έθνους-κράτους ΦΥΡΟΜ, αυτοί είναι οι κάτοικοι της.

Το όνομα , είναι στοιχείο στο οποίο είναι δεμένα και τα τρία στοιχεία που ανέφερα.
Ετσι με τα δύο πρώτα στοιχεία μια λύση γεωγραφικού προσδιορισμού θα ήταν η πιό δίκαιη ονοματοδοσία.
Σε ότι αφορά το κράτος-έθνος, επειδή είναι τομή στην συνέχεια, νομίζω ότι ο δικαιώτερος προσδιορισμός θα ήταν Νέα-Βόρεια Μακεδονία, δηλαδή και ένας γεωγραφικός προσδιορισμός αλλά και ένας προσδιορισμός τομής στην συνέχεια των σχέσεών τους και με την γεωγραφία και με την εθνοτική διάσπαση.
Το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού κατά την γνώμη μου είναι δεδομένο, αρκεί να μην στερεί μ'αυτό τον τρόπο το όνομα σε άλλους.

Για παράδειγμα, δεν θα μου φαινόταν λογικό να ζητήσουμε αύριο να ονομαζόμαστε ΜΟΝΟ εμείς Ευρωπαίοι, όχι επειδή δεν έχουμε το δικαίωμα του αυτοπροισδιορισμού, αλλά επειδή η μονοπώληση του συγκεκριμένου ονόματος θα το στερούσε από τους υπόλοιπους Ευρωπαίους.

Ελπίζω ότι σου ξεκαθάρισα τις δικές μου σκέψεις.